Városlista
2024. április 26, péntek - Ervin

Hírek

2012. Június 06. 16:11, szerda | Helyi
Forrás: www.mikromarketing.hu

3 hasznos tipp vállalkozásoknak a nyári uborkaszezonra

3 hasznos tipp vállalkozásoknak a nyári uborkaszezonra

Van élet a nyár után! Hogyan készüljünk rá okosan?

A nyár eltelhet úgy a cégnél, hogy titokban örülünk a pangásnak, és nem csinálunk semmi hasznosat. De eltelhet úgy is, hogy előregondolkozva felkészülünk az őszi-téli időszakra, hogy ne kapkodva, a munka hevében kelljen majd mindent egyszerre megoldani.

Nézzük meg néhány pontban, milyen hasznos és fontos marketing eszközök bevezetésére, leporolására alkalmas ez a pár nyári hónap.

1. Honlap frissítés

A honlap frissítése, karbantartása szinte a legelhanyagoltabb területek egyike. Pedig, ha azt akarjuk, hogy valami hasznon is legyen abból, hogy elkészült a weblapunk, bizony a tartalomfrissítés alapvető. Ha évek óta ugyanaz az unalmas honlap látványa fogadja a vevőinket, látogatóinkat, nem sok esély van rá, hogy érdekesnek találják a céget. Tudomásul kell venni, hogy az 5-10 évvel ezelőtt készült tartalom és dizájn, már elavultnak számít a neten. Érdemes frissíteni ezen kívül a keresőkben való jobb helyezés érdekében is.

2. Adatbázis építés, adatbázis szerviz

Általában a legtöbb cégnek van miből adatbázis építenie. Vannak visszatérő ügyfelek, törzsvásárlók, kisebb vevők, nagy megrendelők, árajánlatkérők, érdeklődők, bármi. Egész évben nem biztos, hogy volt rá idő összegyűjteni egy táblázatba. De most, amikor egy kicsit jobban ráérünk, érdemes előszedni a számlákat, iratokat, árajánlatokat, és kigyűjteni a fontos információkat. És ami még fontos: ha már megvan, akkor kezdjük is el használni!

3. Reklámanyagok előkészítése az őszi, téli reklámkampányhoz

Célszerű már most kitalálni, mi lesz nyár után. Még van idő megtervezni, előkészíteni a reklámanyagokat, de ha újra elindul az üzleti élet, már nem lesz rá elég idő.


+1 És amire egész évben nem jutott idő

A cégvezetők nagy részének van egy listája arról, hogy mit szeretne elvégezni, ha egyszer majd lesz ideje. Ha van ilyen, akkor most ideje elővenni, átnézni, és amit lehet, mielőbb meg is valósítani.

Ha még nincs ilyen lista, akkor az alábbi néhány ötlet hasznos lehet annak, aki eldöntötte, hogy kihasználja a nyári uborkaszezont, és időt szán a marketingre.

- rég nem látott ügyfelekkel való kapcsolat újrafelvétel
- kirakat átrendezése
- irodafestés
- új reklámanyagok kidolgozása
- új célcsoportok keresése
- termékcsomagok összeállítása
- új munkaerő felvétele

Ha a fenti, pontokba szedett marketing feladatokból legalább kettőt sikerül megvalósítani, már hasznosabban és hatékonyabban telt a nyár, mint valaha, és garantáltan nagyobb lendülettel indul az ősz.

www.mikromarketing.hu

Ezek érdekelhetnek még

2024. Április 26. 13:53, péntek | Életmód

A munkabér az elsődleges munkahelyválasztási szempont Magyarországon

A munkahelyválasztásnál a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges, ezt követi a munkahelyi légkör és a munkaadó pénzügyi stabilitása, ahol nem kell tartani a leépítéstől

2024. Április 26. 13:52, péntek | Belföld

Folytatja a terjeszkedést az OTP

Az OTP Bank tavaly minden korábbi eredményét felülmúlta, a megkezdett építkezést és terjeszkedést a következő években is folytatja - mondta pénteken Budapesten, a társaság éves közgyűlésén az OTP Bank elnök-vezérigazgatója.

2024. Április 26. 13:50, péntek | Belföld

KSH: márciusban 6413 gyermek született, 10 524 ember halt meg

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent - tájékoztatta a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) pénteken az MTI-t.

2024. Április 26. 13:48, péntek | Belföld

Megkezdődött Paks 2 reaktortartályának gyártása Szentpéterváron

Ez igazi mérföldkő a paksi bővítés szempontjából - jelentette be a tárca közlése szerint Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken Budapesten.