Hírek
2012. Június 06. 16:11, szerda |
Helyi
Forrás: www.mikromarketing.hu
3 hasznos tipp vállalkozásoknak a nyári uborkaszezonra

Van élet a nyár után! Hogyan készüljünk rá okosan?
A nyár eltelhet úgy a cégnél, hogy titokban örülünk a pangásnak, és nem csinálunk semmi hasznosat. De eltelhet úgy is, hogy előregondolkozva felkészülünk az őszi-téli időszakra, hogy ne kapkodva, a munka hevében kelljen majd mindent egyszerre megoldani.
Nézzük meg néhány pontban, milyen hasznos és fontos marketing eszközök bevezetésére, leporolására alkalmas ez a pár nyári hónap.
1. Honlap frissítés
A honlap frissítése, karbantartása szinte a legelhanyagoltabb területek egyike. Pedig, ha azt akarjuk, hogy valami hasznon is legyen abból, hogy elkészült a weblapunk, bizony a tartalomfrissítés alapvető. Ha évek óta ugyanaz az unalmas honlap látványa fogadja a vevőinket, látogatóinkat, nem sok esély van rá, hogy érdekesnek találják a céget. Tudomásul kell venni, hogy az 5-10 évvel ezelőtt készült tartalom és dizájn, már elavultnak számít a neten. Érdemes frissíteni ezen kívül a keresőkben való jobb helyezés érdekében is.
2. Adatbázis építés, adatbázis szerviz
Általában a legtöbb cégnek van miből adatbázis építenie. Vannak visszatérő ügyfelek, törzsvásárlók, kisebb vevők, nagy megrendelők, árajánlatkérők, érdeklődők, bármi. Egész évben nem biztos, hogy volt rá idő összegyűjteni egy táblázatba. De most, amikor egy kicsit jobban ráérünk, érdemes előszedni a számlákat, iratokat, árajánlatokat, és kigyűjteni a fontos információkat. És ami még fontos: ha már megvan, akkor kezdjük is el használni!
3. Reklámanyagok előkészítése az őszi, téli reklámkampányhoz
Célszerű már most kitalálni, mi lesz nyár után. Még van idő megtervezni, előkészíteni a reklámanyagokat, de ha újra elindul az üzleti élet, már nem lesz rá elég idő.
+1 És amire egész évben nem jutott idő
A cégvezetők nagy részének van egy listája arról, hogy mit szeretne elvégezni, ha egyszer majd lesz ideje. Ha van ilyen, akkor most ideje elővenni, átnézni, és amit lehet, mielőbb meg is valósítani.
Ha még nincs ilyen lista, akkor az alábbi néhány ötlet hasznos lehet annak, aki eldöntötte, hogy kihasználja a nyári uborkaszezont, és időt szán a marketingre.
- rég nem látott ügyfelekkel való kapcsolat újrafelvétel
- kirakat átrendezése
- irodafestés
- új reklámanyagok kidolgozása
- új célcsoportok keresése
- termékcsomagok összeállítása
- új munkaerő felvétele
Ha a fenti, pontokba szedett marketing feladatokból legalább kettőt sikerül megvalósítani, már hasznosabban és hatékonyabban telt a nyár, mint valaha, és garantáltan nagyobb lendülettel indul az ősz.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Március 19. 07:58, szerda | Helyi
Erdő Péter kezdeményezte Ervin Gábor, a nyilasok által meggyilkolt vértanú pap boldoggá avatását
Erdő Péter bíboros, esztergom-budapesti érsek kezdeményezte Ervin Gábor, a nyilasok által 1944-ben meggyilkolt katolikus pap, embermentő boldoggá avatását vértanúság címén.
2025. Május 01. 22:27, csütörtök | Sport
Kronome Ákos: Egy teljesen gondmentes versenyt zártunk, és a dobogó is megvolt.
Élménybeszámoló Ákostól a pilótától, a Diósgyőr Rally után, amit a P12-es kategóriában meg is nyertek!
2025. Május 01. 08:47, csütörtök | Életmód
Fudzsimoto Szu: A Zene Háza az egyik legfontosabb projektem
Fudzsimoto Szu (Sou Fujimoto) világhírű japán építész az Oszakai Világkiállításon tartott előadást, amelyben kiemelte: a Magyar Zene Háza az egyik legfontosabb projektje.
2025. Május 01. 08:41, csütörtök | Belföld
Összeomlott Erdély egyik legrégebbi fedeles hídja Maroshévízen
Összeomlott szerdán Erdély egyik legrégebbi fedeles hídja, a 156 éves Urmánczy-híd a Hargita megyei Maroshévízen - tudatta Czirják Károly helytörténész, a helyi Dr. Urmánczy Nándor Egyesület elnöke.