Városlista
2024. október 15, kedd - Teréz

Hírek

2024. Augusztus 03. 08:53, szombat | Belföld
Forrás: MTI

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Felmérés: Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból

Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően.

A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala - derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből, amely részleteit szombaton közölte a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium (KTM) az MTI-vel.

A közlemény szerint a KTM és a kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok által biztosított szolgáltatást és az ügyfelek visszajelzéseire támaszkodva biztosítják a szolgáltatások folyamatos fejlesztését.

Az ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív kitöltésével oszthatják meg az üzemeltetőkkel, a visszajelzéseket a szaktárca időről-időre ki is elemzi - írták.

A legfrissebb mérések szerint 2024 első felében a kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz.

A válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt megelőző várakozással töltött idő mértékével is, ezt alátámasztja, hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet töltenek a kormányablakokban - tették hozzá.

Úgy folytatták, hogy a kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83 százaléka a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság.

A részvevők 89 százaléka elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével - emelték ki.

A KTM továbbra is arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a szolgáltatások fejlesztését.

Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR-kódok segítségével, illetve a kormanyhivatal.hu honlapon érik el.

A felmérés január 1. és június 30. közötti időszakra vonatkozik, és országosan 3430 ügyfél visszajelzése alapján készült.

Címkék: kormányablak

Ezek érdekelhetnek még

2024. Október 15. 07:44, kedd | Belföld

Nagy Márton: tizenhat pontos deregulációs csomag a turizmus fejlesztésére

A turizmus fejlesztését célzó 16 (14+2) pontos deregulációs csomagot terjesztett elő a nemzetgazdasági tárca a Magyar Turisztikai Ügynökséggel közösen - mondta a nemzetgazdasági miniszter hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

2024. Október 15. 07:42, kedd | Belföld

Orbán Viktor és a német kancellár tárgyalása

Orbán Viktor miniszterelnök hétfőn Berlinben kétoldalú tárgyalást folytatott Olaf Scholz német kancellárral - közölte az MTI-vel Havasi Bertalan, a miniszterelnök sajtófőnöke.

2024. Október 14. 07:49, hétfő | Belföld

A héten csendes, őszi idő várható, több-kevesebb napsütéssel

Kedden ugyan elszórtan előfordulhat eső, zápor, de alapvetően csendes, őszi idő várható a jövő héten több-kevesebb napsütéssel és 20 Celsius-fok körüli csúcshőmérsékletekkel.

2024. Október 14. 07:43, hétfő | Belföld

Magyar Nemzet: Orbán Viktor gazdasági programot hirdetett a kormánypártok kihelyezett frakcióülésén

Orbán Viktor miniszterelnök gazdasági programot hirdetett a Fidesz-KDNP kihelyezett frakcióülésén vasárnap Esztergomban.